Nha Trang🤙🏻days遊~

攻略   >  芽庄旅游攻略   >  Nha Trang🤙🏻days遊~

• 出发日期/2019/10/06

• 玩法/第一次 购物 美食 国庆

前言

越南芽莊⑥days遊【自由行】

去前準備:

1.✈票提前三個月左右喺攜程買噶,¥1409/人【廣州直飛噶來回價錢,選擇南方航空,每人有25kg噶托運行李額】

2.酒店同✈票一齊訂噶,¥1327/5晚【包5日自助早餐,海景房】,but因為⑤識路,居然揀咗間郊區噶酒店,好彩芽莊⑤大,影響都⑤大~~

3.接機服務:因為去之前已經睇過【小x書】資料,知道當地冇公共交通工具噶,所以到步之後去酒店同埋回程去✈場都提前book好曬接機服務【每趟¥90蚊】,穩穩啲專車服務~落✈之後按照指定門號出去就可以睇到有人用拼音寫你個名架啦~【ps:呢個服務都係xc上邊搞噶~方便】

4.簽證,去芽莊可以選擇提前簽證或者落地簽【25蚊美金】,今次我喺揀落地簽噶,提前喺xc上傳護照信息,然後獲得入境批文【需自行彩打出離】,之後準備兩張白底兩吋彩色相【相片規格:4x6cm】,然後準備每人25蚊美金,另外落機時有中文標示顯示【落地簽】噶,喺窗口自己羅表填,冇demo噶,填好交埋上述資料【交資料時未使交錢】就去隔離座住等叫號,叫到你再交錢~~

5.電話卡:提前喺淘寶買就ok,每張卡廿十至三十蚊之間,我買噶喺6日有效60G流量,絕對夠用,基本⑤會冇信號,除咗出海。

6.帶現金~當地基本都係現金消費(不支持支付寶,某d地方可以用微信支付),帶銀行卡都冇用,atm冇錢噶~【人均消費1500-2000人民幣左右!!!酒店入住都要押金,一般會叫你押護照,但係呢個就係你唯一出入境噶證件,押唔押自己諗~】

7.防曬用品:遮、帽、黑超、防曬霜==

one

白雲✈場T2航站出發,全程2個鐘多d~

準備land機~

☆☆☆☆☆tips:到酒店之後記得換越南盾先啊~當地基本都系現金消費噶~最多都係有小小地方支出wechat支付,支付寶就完全用⑤著噶~

一般都係100蚊人仔換31萬越南盾~一般酒店都提供換錢服務,不過就要用現金換~

可以加wechat id:Z_club520呢噶賬號,喺xc一個當地地陪(工作時間:9-14,17-22),可以搵佢換錢,又可以搵佢訂行程或者接機,不過比我喺內地book噶貴dd,換錢噶話可以支持支付寶或者wechat過數~一般喺100蚊人仔換31.5萬越南盾~~~換2千蚊人仔免費送到酒店樓下,如果換低於2千蚊就要收手續費,具體手續費幾多自己問哈~因為我搵佢噶時候就係換2k噶~

晚餐喺酒店行出離噶coffee食噶~~~d牛肉粉簡直好食到冇得彈啊~十個贊~d薯條都好好味,同中國噶完全⑤同~

店名:v3 coffee~店外景貌~

翻酒店過程中驚夜晚肚餓,喺街邊買咗個烤肉同炒粉~

烤肉10萬~炒粉7萬~

當地飲品~燕窩水~益力多~酸奶~

Fanta推薦藍色同綠色~紅色噶有d似沙士feel噶,有興趣噶可以試試,每罐1萬至1.5萬左右~~

酸奶其實⑤算太便,一般就兩個幾一盒,其實同內地差五多,不過就好多種味道~不推薦原味,真係完全冇味道噶~shit

芒果乾⑤好食,燕窩水推薦粉紅色蓋同有核桃果只~金色蓋噶味道偏淡~燕窩一般幾蚊至十幾一樽,含燕窩量越多越貴!

two

• 门票价格:约人民币6.3元
  • 电话:+84-91-2325620
  • 地址:61 Hai Tháng Tư, Vĩnh Phước, Nha Trang, Khánh Hòa 650000越南
  • 简介:颇有吴哥窟的味道,供奉着一位女神,在山上可以俯瞰芽庄海港。

自由行噶好處就係瞓到自然醒之後慢慢在出發~係酒店食噶早餐buffet之後,就打的士出發~

ps:越南噶太陽真係好毒下,雖然有海風,但係記得帶黑超+搽防曬+遮/帽~唔係翻黎中國變非洲人~係當地你會見到d人基本都係全身上下冇一處外露在陽光下噶~

占婆塔唔算大,有兩層,需購買門票:兩萬二/人。購票處喺入門口噶左手邊~其實就係當地一間寺廟~~~一個鐘左右就可以行曬~

芽莊大教堂~地方都係唔算大,上去之前都係要買門票,三萬蚊/2個人,售票處係一個地攤檔~左上右落,入教堂噶時候要保持安靜~唔可以戴帽或者戴黑超入去,門口有人員睇住,唔符合入室情況會直接☞住你噶~body language還是ok的~~

芽莊大教堂噶手寫門票~

芽莊大教堂噶地址~呢個就係上邊講個【大眾點評噶問路卡】啦~~~~

day②噶豪lunch~【琥珀•越式料理】,餐牌就係白色果兩張,用熒光筆highline即可,喺我喺越南食最貴噶一餐,一百五十八萬噶一餐飯(約500蚊人仔),不過食材好新鮮,店主(叔叔)喺內地人移民過去噶,已經喺越南19年噶~店內仲有一位可以講白話噶叔叔!!!注意:菠蘿炒飯不推薦!!不推薦!!!強烈不推薦!!!【琥珀花蛤★★★★★★★★★★好評~~~超級肥美超級贊~~~~】

晚餐~~牛雜火鍋~~~店內就一個套餐,就坐后店家就會上菜~一煲兩個人食⑤曬~三十幾萬一煲,另外芒果奶昔冰沙同coconut都正,一餐飯total四十四萬~

牛雜火鍋地址~~~~一樣比的士司機睇就ko啦~~~

當地網紅coffee店打卡,食完牛雜邊爐就按導航行過離,店名:Rainforest(鳥巢)。。。店噶外觀真係好似一個原始森林咁~~~店內有個兩層樓高噶木滑梯~~店內噶擺設檯檯凳凳一般都係木造噶~~~四層樓建築,環形設計,幾韓璞歸真~~~頂層有一個玻璃房有冷氣開放~夜晚十點收檔,所以一般八點左右過去都可以包場~~~

點咗滴漏咖啡同芒果樹莓梳打~~~出品可以,價錢⑤貴,兩杯野飲十萬零六千~~~(約32蚊人仔)

selfie好去處~~~~

Rainforest噶地址~~~~

three

• 门票价格:单程缆车800000越南盾(约合人民币232元),往返缆车880000(约合人民币255元)越南盾。 ​​​​​​​珍珠岛游乐园:成人票600000越南盾(约合174元人民币),儿童票500000越南盾(约合145元人民币),老人票480000越南盾(约合139元人民币)。
  • 开放时间:全天开放。
  • 电话:+84-58-3598188
  • 地址:Hon Tre, Nha Trang

高山飛車喺下至小朋友上至老人家都可以玩,呢個game分兩段,第一段喺軌道自動拖行,速度好慢~~第二部分喺自己控制,速度快慢完全自己control~~~好正好正~~不過要同前邊噶人保持25米~可以兩個人一齊座,可以自己單獨座~~~我排隊兩個鐘以上,全程玩大概8分鐘~~~~推介推介~~~~~ 高山飛車位置:落纜車之後向前行少少然後轉左~~落樓梯,然後座扶手電梯,然後在往左行就見到啦~~~ 座纜車就快入到園區就可以睇到玩緊高山飛車噶人~~~可以到時自己留意下~~建議到達后第一個項目就玩呢個!!!! 走噶時候都係座纜車噶話,邊度落車就邊度上車~~~自己記好方向啦~~~

門票都係喺攜程提前book好,可以喺淘寶買~不過我揀咗xc訂埋接送噶夠方便,門票+接送(往返)690RMB兩個人~~因為我住郊區,所以接送加收100蚊~~~

入園就可以座跨海纜車(一般喺6個人一齊座)~~下圖左上角就係座纜車ing啦~~~

tips:入園座纜車之前要check bag,唔可以帶水同食物入園~~~但係如果你有帶衫噶,可以用衫遮住,工作人員只要求開袋睇,⑤會真係搜噶~~~不過就算喺園內買野都⑤貴,一支水1.5萬(約4.5人仔),一罐250ML噶汽水2.5萬(約7.5/罐)~~~

園內有分機動遊戲,水上樂園,動物園~~~比廣州長隆梗喺差d啦~~~不過噶機動遊戲噶高山飛車(上邊視頻~)落纜車之後左手邊就有園區地圖,有中文版噶~~自己留意啦~

轉得好快噶幸福摩天輪~~~~呢個view喺水上樂園影噶~~~

tips:去水上樂園要自備泳衣,大毛巾~~入門口左手邊就可以租locker,押金十萬租金兩萬~~~locker喺男女共用噶,所以可以一家人租一個~~記得記得自備洗頭水+沐浴露,同埋沖涼房冇掛鉤噶~~~帶好膠袋啦~~~

水上樂園噶遊戲唔多,就係有個類似大喇叭~~趴喺度噶滑道~~漂流河~~人造浪池~~~bb池~~~

17點水上樂園就收檔,自己預計好時間~~~

摩天輪上影噶~~~

士多啤梨奶昔(★★★★★★強烈推薦呢個!!!!!)同芒果奶昔~~~~

lunch喺園內食噶,園內有好多間餐廳,我揀咗快餐food~~~兩個套餐56.5萬~~~味道ok噶~~~套餐就係一塊炸扒+少少沙律+薯條~~~薯條可以換白飯~~~

玩咗一日,下晝五點幾就座纜車走,然後等司機接翻酒店~~~實在太攰,所以簡簡單單在食第一晚噶v3 coffee~~~炒豬肉+炸春卷+通菜+牛肉粉~~~再一次證明牛肉粉噶美味~~~仍然一滴湯不留~~~

晚餐45.5萬

當地噶太陽眞係超級曬,強烈推薦bananaboat噶蘆薈曬後修復,係當地買約30蚊人仔一支~~~另外下圖噶防曬都係當地購買噶,約28蚊人仔~~~

four

• 开放时间:全年
  • 地址:Hon Mun, Nha Trang

提前係xc book好噶,之前未潛過水,所以book噶時候係揀淺潛~161人仔/人(包酒店接送)~~所謂噶淺潛就係船到位之後,俾個咬咀同潛水鏡俾妳,等妳自己係指定區域慢慢游~~~不過潛水落去睇噶時候d水好清,睇到海底噶魚同珊瑚,所以即刻加錢深淺~~每日加130蚊人仔即可,另外水底影相每人加收75蚊人仔~~~30張相+一個小視頻~~~如果要美拍就要提前預定,一般指提供d特別d噶衫俾妳著住影~~~(需自備毛巾,水,防曬,替換噶衫褲,建議去程講泳衣著好,因為係直接係船個小小空間廁所內換衫噶~~~搖搖晃晃自己諗~~~

用自己手機放係一般噶潛水袋度影噶,水底手機無法操作~~如果想影多d靚相就買d專業d噶防水設備拉~

上圖人物圖片均為75蚊人仔噶拍攝作品,中間噶海底相就係自己用手機影噶~

anyway越南噶水上項目比較便,今次深淺大概7-8米水深,約20-30分鐘,一對一噶教練帶妳尋找海底奧秘~~~教練識講簡單噶基本中文~~~有安全感好多~~~

另外當日仲有包中午餐,不過唔好抱好大噶希望好好食~~~有越南蕉,花甲,炒菜,魷魚等等~~~每隻船都唔同~

一般8點出發,到碼頭之後坐船1個鐘左右,回程到碼頭大概下晝2點~~~會途徑珍珠島果個跨海纜車架~~~

瓦片烤肉

holyshit,俾個的士司機呃咗,明明俾咗正確地址噶問路卡俾佢,都係帶我到唔係我想去噶店~~極度懷疑佢同呢間店係有不道德交易噶~~~

本身噶瓦片烤肉係當地一個特色,不過係呢間野食有提供單點服務或者buffet,我揀咗唔要海鮮噶buffet,30萬越南盾一個人~確認點餐類型之後,服務員就自覺上菜---魚+雞+炒飯+春卷+五花肉+牛肉+汽水等等~~~不過肉類全部有好多烤肉醬噶~~食貨噶我果斷同佢講just beef,然後用翻譯軟件同佢講不要醬~~~啊啊啊店員果斷明白曬~~~嘻嘻,跟住就全程瓦片烤牛肉拉~店員會幫手烤噶~放心~~其實食落同大陸噶冇乜分別,有興趣噶到時可以問問酒店有冇推薦之類噶~

five

big c購物
big c購物图片

越南噶big c就係一個大型噶超市,係二樓~泰國噶大d~~~如果住係附近就可以去行噶~~~

PANTENE三分钟焗油其实越南周街都有,big c就便dd~~咖啡,mask,香水等等~~根據個人需要購買拉~~不過呢度都係唔支持wechat同支付寶~~but可以刷卡~~~用人民幣~~~

森spa☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆強烈推薦,服務超級無敵好~~~環境一流~~~服務一流~~一定要去~~~地址如下~~直接大眾點評上邊book就得啦~~~我係揀90mins熱石+精油按摩(164人仔/人)

到店之後會俾份問卷俾妳自己填寫,包括想注重邊個位置按摩,力度,有冇曬傷,按摩前使唔使去廁所之類噶~填寫完畢之後店員仲有有一連串噶問題問妳,同埋會同妳講按摩結束之後會送妳到附近噶購買centre,妳可以提供酒店地址俾佢,佢會幫妳揀~~~係用專車送妳過去噶,for free~~~

按摩結束後可以俾tips個按摩師,90mins噶話2萬越南盾左右~~~

big c購物图片

按摩完之後有兩杯百香果飲品,正~~~

six

回程啦~~~GZ

係最後俾個打車tips大家~~~

打車就認住呢仲藍白色噶車,有5座同7座之分~好似係起錶價不同,其實價錢唔會差好遠~~~司機統一著裝打呔噶~~~上車之前將地址提供俾司機睇,佢睇得明之後就一定要指住個計價器話:打錶打錶~~~司機話:打錶ok~!再上車~~~~

另外當地仲有純白色,銀色,綠色,黃色等不同噶的士~~~自己留意拉~~

計價器全部都係按千為單位,即係上圖顯示為8千蚊越南盾,如果小數點前顯示64,即係6萬4千蚊越南盾~~~

終於完成拉,希望可以幫到大家啦~~~have a nice tirp~~~