20150819西冲自驾游(带上狗狗)

攻略   >  深圳旅游攻略   >  20150819西冲自驾游(带上狗狗)

• 出发日期/2015/09/19

• 玩法/海滨海岛 自驾

前言

一直希望带上父母同狗狗winne出去海边玩玩,今天心愿实现,父母和爱犬都很开心!

可以带上烧烤食品,水床,钓鱼竿,玩沙工具,喜欢住帐篷也可以带上~~

西冲住宿基本只有木屋和帐篷

第1天

广州出发,由于之前去过大鹏较场尾一次,塞车劲严重,今天决定唔行广深。大概线路 广惠高速---博深高速---深惠沿海高速(因为博深高速新开不久,比较少车,非常顺畅)全程大约3.5小时到达深圳西冲。到达西冲正望就是无边的大海,海岸线长,木屋都在海边,一开门就正对大海(不过比较简朴,要星级酒店就来唔到喇);午饭后稍作休息就直飞大海,这里水清沙细有浪水劲咸,有很多贝壳,还可以在沙滩挖蚬仔夜晚烧烤来吃(挖蚬系好攰的);狗狗winne玩得好开心喔;如果在住宿租处开的烧烤炉100个大洋,基本每个木屋区都有自己的烧烤炉,仲有专业透炉佬;夜晚边吹住海风边烧烤,感觉无得顶,烧能完仲可以拿支电筒落沙滩捉蟹仔,超多;

呢D先叫海滩吖嘛

海边木屋

winne竟然唔怕水

狗仔式

佢话D水好咸

挖到几只鲍鱼,今晚干烧

真系好靓

我住果间木屋门口

玩到攰晒

专业透炉佬

真系烧ga

夜晚好好海风

捉蟹喇喂

全部自带,自家腌制,食饱饱,今日基本完满结束!

第2天

先在西冲玩多阵,中午就杀过东冲

一早起身吹个靓海风,今日好大浪,玩多嘢啦,跟住就执好包袱;(拜拜喇西冲)然后中午就杀过去东冲睇睇环境(其实就系西冲山后面大约开20-30分钟车,条山路好多弯,岩晒我呢D车手)到达东冲都几靓;海滩设施比西冲靓,可能比人承包咗,但系海岸线唔够西冲长,都无乜浪;住宿就比西冲靓好多,海边木屋得一间酒店包晒;木屋门口全部都种满晒花草,环境好浪漫,原来有个婚纱摄影基地;不过由于太攰所以无再落水玩,睇完环境就系附近搵咗间饭店食饭,都算有D特色,仲有团购卷买添;食完饭就原路打道回府!又攰又开心!!

西冲,一早好大浪

西冲,我住果D木屋,唔同颜色唔同地头

西冲,D水靓到你惊,睇多次就执嘢走喇,转战东冲

东冲,掟咗十几二十个弯话咁快就到咗东冲海滩

东冲,呢度D木屋靓好多,酒店管理同私人管理嘅差别

东冲,价格当然都有区别,下次一定要来住

东冲,带你装 B

东冲,带你飞

东冲,观赏完靓木屋就系附近搵咗饭店开饭,都唔算太贵,食饱之后就原路翻屋企,完满结束今次行程!简单嘅介绍,希望帮到想去玩嘅人啦